Pages

Hari isnin lepas aku pi interview...mmg lah excited giler.... kul 9.30 aku da gerak dari shah alam, pastu lepak sat kat kl sentral n klcc sebelum aku meredah berjalan kaki ke pavillion...


serius mmg penat giler sebab aku pakai kasut tumit 2 1/2 inci meredah ke pavillion... sampai ke tempat interview tu aku awal 1/2 jam so abang kat tempat tu suh aku jalan2 lagi...ceh hampeh betul...


eh! jap...aku nak citer pasal mender nie?? lari tajuk da... okeh aper2 pown aku mmg penat giler arr kan sampai kakak yg jaga line tu tegur aku... "adik ni salah line,nak keluar ikot sana". konpem aku mamai giler pasal dah penat sbb dari pagi aku x makan dan minum sampai la kul 2 ptg...

ok nie citer yg sebenar....sbb aku penat sangat la..aku pown sesaje bg msg kat incik densha otoko ,lebih kurang macam ni lah(aku da buang msg tu) "weh aku pi kino cari ko tadi, pastu baru aku ingat ko da x keje kat situ"

siyes giler aku belum hilang ingatan mahupon clumsy x tentu pasal..tetapi yg nie aku mmg bagi msg utk memain jer dengan erti kata aku menipu dia...cadangan asal aku bg msg tu adalah untuk mengajak incek densha otoko makan dengan aku di kl sentral tp tah cane leh lari tajuk hahahaha...

pastu incik densha otoka balas "apa keje la pegi kino cari aku,ingt aku buku ke haha. "

x kisah la yer incek densha otoko...mau anggap aku ni seorg yg kelakar ke aper ke...tapi disebalik semua tu aku tipu ko jer.sungguh aku bkn sajer nak tipu...niat asal nak blanja ko makan tapi lain lak yg aku sms kat ko kan? kan? hehehe.pade incik densha otoko yg bace blog nih aku nk mintak maap no pasal aku saje jadi org yg kelakar* (mcm yg ko cakap akt aku mase aku call ko tu hehehe)

0 Responses so far.

Post a Comment