Pages


okeh rentetan daripada aku pegi interview itu hari, walaupon aku dapat keje tu tetapi aku terpaksa menolak pekerjaan tersebut dengan alasan waktu balik kerja yg terlalu lewat dan multi tasking mengalahkan org bergaji besar walhal gaji yg ditawarkan tidak setimpal.baik diorg buat iklan tu semula...patot arr aku tengok kedai tu sepi jer...agaknya ramai org tolak kowt tawaran keje tu...


okeh ...berbalik ke tajuk asal....

sedang aku kesakitan kaki yang teramat sangat, akibat memakai kasut 2 1/2 inci.. (maaf aku da lama x pakai kasut bertumit jadi tu pasal la kaki aku sakit)...ini semua gara2 tuntutan kerja yg aku mintak tu la...(kan senang kalo pi interview boleh pakai kasut sport)...

tiba-tiba.....

aku dengar seorang awek cakap kat pakwe dia.... "u....u nak taw x? kalo pakai kasut mcm tu...(muncung mulutnya menghala ke aku..) bawak pulak beg trevelers camtu,siap lak dengan air peel fresh kotak camtu...mmg best taw u.....hehehehe"

huh? pakwe dia terpingga2... aku menoleh tengok muka dia.....

eh! kurang ajar betol budak nie...berani mengata aku depan2 aku laks???? aper masalah dia????
mulut cam ***** betul mengata aku kat depan2....x pulak minta maaaf...tapi tersenyum 2 cam kerang busuk...pakwe dia laks yg tundu tanda malu @minta maaf pada aku...

aku terfikir....apehal la budak pompuan sorg nih...agaknya.....hmmmm....malas arr aku nk tulis nnt citer2 aku pown 2x5 mcm budak tu jugak...

jadi korang agak apasal minah tu kutuk aku???

* aku x jatuh gambo tu sajer jer tuk tatapan hehehe....

2 Responses so far.

  1. tu bukan kutukan,tapi pujian ler... hehehe.

  2. pujian sangat...memang dituju khas pulak tu haiii....tp pasni confirm kasut tu x kan dipakai lagi....hehehe....

Post a Comment