Pages

hari ni rase sayu sket kt kampung makcik aku nih..
manakan tidak..junior aku mase sekolah dulu meninggal malam tadi..
yg sedihnya ...org kampung x taw dia meninggal sebab apa pasal time orang jumpa dia...
dia dah terjatuh dari motor yang dia bawa..
hmmm...muda lagi da...dijemput ALLAH untuk pulang ke sisi-Nya
camni la aku..bila ader orang sakit ke,meninggal ke kekadang aku rasa aku yang hidup di muka bumi ni dah x lama...
terkadang sampai menggeletar dan lemah kaki aku memikirkan betapa lemah,berdosa dan hinanya aku kerana tidak cukup membuat amal untuk bekalan aku ke akhirat, betapa malunya aku kepada ALLAH  kerana sentiasa lupa dan leka...
Ya ALLAH ampunkanlah dosa2 kami  Ya ALLAH...

AL- FATIHAH kepada allahyarham SYAHRINAL AMIN BIN HUD

2 Responses so far.

  1. al fatihah

  2. al-fatihah kepada allahyarham


    Maharaja Lawak Minggu 12

Post a Comment