Pages

oleh kerana aku terlalu runsing pasal ayah, aku dh terlepas satu ujian kelayakan di majlis perbandaran seberang perai yang berlangsung semalam
kerunsingan aku bertambah bila demam ayah aku x sembuh2 lagi dan proses kimoterapi terpaksa ditunda sehingga ayah aku baik dari demam dan paras darah putih kembali normal..

tambah lagi makcik yang aku sayang disahkan menghidap penyakit kanser payudara semalam....aku rasa semua ni satu tamparan hebat buat seluruh ahli keluarga aku dan makcik aku... makcik aku cakap, doktor pelik sbb makcik aku tenang aje..selalunya bila ader orang disahkan penyakit tu pasti menangis x henti2...

aku agak makcik aku menerima semuanya dengan redha,makcik aku senyum je semalam...tapi lain hal dengan anak lelakinya yang sebaya adik bongsu aku...lepas solat maghrib jer dia terus meraung,menangis tak henti...sungguh aku pun menangis...tapi menangis dalam hati...

kejadian ayah aku yang jatuh tempoh hari masih memberi kesan pada diri aku...tiap malam aku menangis dan memohon kepada ALLAH semoga diberi kekuatan dan kesembuha pada ayah aku.......

mak,ayah& makteh....kakak sayang korang semua

1 Response so far.

  1. awak, tabahlah hadapi semua itu. yang pasti, hikmah disebaliknya.

Post a Comment