Pages

hurmmm...tajuk nak poyo n x semenggah la sangat kan..kan.....
x der maknanya.....

oh! sejak aku dah meluahkan rasa hati pade incek densha otoko.....
aku rase cam kelakar je la kan.....

kawan aku siap cakap "beraninya ko kan luahkan kata2 walaupon ko dah taw ko PASTI kena tolak..."

lol
aku ketawa n trus ckp "mmg la aku taw dia akan tolak walaupon dia x sebut....cuma aku nak dia taw jer aku betul2 ikhlas suka kat dia walaupon aku ni x layak untuk dia"

"tp kire ko brani la kan..kan ..."

"brani x brani la.......aku cuma luahkan apa yg aku rasa....dah bosan la weh pendam perasaan yg perasan hahahaha..."

"abes skrg korang cane?"

"haaaah? ntah la....kawan x brape nak kawan,rapat xbrape nak rapat mungkin dia anggap aku org asing yg dia kenal kot?ala...exceli aku dari awal lagi da aku rasa dia mmg x nak ade kaitan dengan aku langsung,apatah lagi nak kawan dgn org cam aku hahahaha........"

"asal ko ckp camtu lak?"

"hurmm....aku ni kan blajo takat kolej je.....x bijak cam dia....ntah2 dia anggap aku perempuan paling bodoh yg dia penah kenal..."

"laaaa sampai camtu skali erk?"

sejak aku citer kat ida aku mula memikirkan untuk:

membuang ingatan tentang nombor telefon dan tarikh lahir dia
remove semua entri ttg dia dari blog aku
remove dia dari fb aku....

TAPI bila aku pikir balik.....lantak arrrrr....watpe nak buang@remove bagai....biar je la....
lagi pun....satu hari nanti bila aku bace balik ape yg aku tulis kat blog nie,mesti aku akan gelak sendiri..... yang pasti semua hadiah hari lahir yg aku beli untuk dia semua dah aku bagi pada mr.perfect......

ah! bercakap ttg mr.perfect...mase raye dia kate nak hantar rombongan merisik....tp aku da ckp awal2...ade baiknya dia tunggu sampai rasa cinta aku pada incek densha otoko padam.....
dan sekarang aku dah mula rasa

cinta itu makin hilang
dan aku belum tentu dapat terima mr.perfect.....

ada baiknya aku mengikut jejak jo
sendiri lebih baik.....

aku doakan incek densha otoko bahagia selalu.....semoga mak dia mendapat ketenangan dari perpisahan yang berlaku.....semoga incek densha otoko memaafkan bapanya diatas apa yang berlaku...semoga juga incek densha otoko membuka sedikit ruang untuk berfikiran positif tentang hidup..dan

aku harap dia tahu.....akan ada org yg sentiasa ambil berat tentang dirinya walaupon org itu bukan lagi aku...

at 10:00 AM Posted by Awek Ninja 0 Comments

lamanya x update mungkin sbb aku da xder idea
mungkin juga sebab aku xder cerita
mungkin juga sebab aku x bercinta
mungkin juga sbb aku dah x admire sape-sape
mungkin juga kerna aku dah mula putus asa
mungkin juga aku malas nak mereka cerita
mungkin juga aku mmg dah x der mende nak dibela
mungkin juga aku dah x nak mencerca

dan yg pastinya broadband aku dah x da...hahaha
camno nk hupdate kalo broadband dah x der ye x?

mood:bosAN YG KETERLALUAN