Pages

ah! maaf ini entri dituju khas untuk stalker yang sedang bersembunyi dan selalu jer tengok2 blog aku .... aku taw ler stalker tersebut x penah komen ke atau wat mende x elok...tapi aku rase ader baiknye la kan. .kalo ko perkenalkan diri kat aku...x yah ler susah2 ko nak taip name blog aku yang x brape femes kat incik google...kan senang kalo ko trus add @ jadi jer follower aku..abis citer kan??kan??


ah! lagi satu ye....aku taw jugak ko ni follow aku dari blog lama aku yang dah lame aku tutup gara2 ader segolongan manusia yang pi citer pasal blog aku sana sini walaupon citer2 tu hanya untuk omongan kosong golongan manusia tersebut jerrrrr.....

hmmmm...camni la ye..kamooo si stalker....dengan beraninyer aku cabar ko telepon aku dan perkenalkan diri....dan ce cite sket apasal ko ske sangat stalker blog aku nih....

125750412

konpem ko x brani col aku..

sekian

0 Responses so far.

Post a Comment