Pages

Sunday, May 29, 2011 at 1:16 PM Posted by Awek Ninja 2 Comments

Semalam hari keluarga aku..tapi bkn hanya kelurga kami jer..semua sepupu sepapat sebelah ayah aku balik menjengah rumah arwah nenek aku kt teluk intan..tapi aku x pegi pown...sebab??eeee..males nk citer hehehe....tapi adik2 aku ckp best sangat2...mmg la diorg rase best sbb diorg dapat hadiah sorang satu(3 adik2 aku.... acara tukar2 hadiah laks keluarga kami dapat set pinggan mangkuk...ok la tu....siap ader bbq lagi..aku nk upload gambar tapi sbb tenet ni cam bodo jer aku malas nk upload...tengok la nnt kalo aku rajin aku upload ler...

hari nie ader kenduri pulak...kenduri doa selamat sepupu2 aku,si adik dapat 9A dalam SPM,kakak dia dpt keje tetap dgn jpa dan adik dia yg lagi satu dapat 3A 1B dalam STPM..haaaa...kali nie pown aku x pegi...mesti org tertanya2 kenapa aku x pegi....haissssshh...x nak jawab gak...biarlah rahsia...sibuk jugak makcik2 ngan sepupu2 aku suh datang...tp lantak laaa....nnt2 aku bg taw kenapa aku x pegi...

esok ader interview pulak....hai...kepala aku da pening ni...da naik demam,selsema,batuk,sakit perut,badan x selesa semua ader...haaa.. dah terjawap ke idak nape aku x pegi kenduri ngan hari keluarga tu??? ni suara aku dah sengau nie camno nak buat?dan pulak hidung aku sumbat sampai x bleh nak cium bau2an yg ader kat sekeliling aku...hampeh tul...errr x baik luper lak aku....allah yg jadikan sakit2 nie sbb dia sayang kat aku so aku kene ckp alhamdullilah sbb allah beri ingatan pada aku..kan..kan?


hmm paper pown aku harap temuduga esok lancar.....kalo x lancar cari keje lain lagi....rezeki ader kat mana2 btl xx??

eh! bru teringat hari keluarga incik hans same ngan hari keluarga aku hehehe...

taun depan hari keluarga dianjurkan oleh miss alia&husben mr.kieran tapi guna rumah orang len (boleh lak camtu!!)

2 Responses so far.

  1. walawh
    9A SPM
    pandai2 tu

  2. pandai sbb usaha lebih katanya..hehe...tp sian nk masuk UPSI x dapat..terpaksa masuk KISAS amik form 6..

Post a Comment