Pages

2 hari lepas ayah aku dapat keputusan baru laks tuk sakit dia...2 hari ni la aku xder mood nak menulis kt blog nih...new result :doktor cakap x der kene mengene la pulak dengan kanser lipoma maknanya mase kimoterapi kali pertama tu memang dah bunuh kuman2 serta virus.tak perlu kimoterapi untuk kali kedua mcm yg aku cakap dalam HOPE.walaucanepon sel darah putih tu still x leh nk di reduce kan lagi...

kali ni doktor kate dia x penah nampak lak n x penah taw sakit apakah yg dihidapi oleh ayahku itu maknanya selain kanser lipoma tue ader sakit lain yg dok singgah dalam tubuh ayah aku sekali sampai mata ayah aku bengkak cam baru pas nangis...aku sian kat ayah sbb terpaksa pakai sunglasses wlaupon dalam rumah..alaaaahai...

skrg result ayah aku itu dihantar ke sabah laks...untuk pengenalpastian penyakit baru yg menghinggap kat tubuh ayah.....kami sekeluarga hanya mampu menunggu...berdoa ...menunggu..berdoa dan terus menunggu....semoga sakit ayah tidak bertambah parah....MOHON DOAKAN AYAH SAYA SIHAT.....AMIN....

mak n ayah mase anibersary ke -28 (30/4/2011)


1 Response so far.

  1. moga ayah kamu dikurniakan kesihatan yang baik

    Review Filem Kongsi

Post a Comment