Pages


Woooot...woooooot...smlm ari lahir aku yg ke 26...rupernyer aku ni da x banyak g masa nak idup kat bumi nie alahai....

tenkiu to oll ma fwen yg wish sebab ingat sendiri dan wish sebab aku ingatkan ahahahahaha...raser bahagia biler org ingat kita...x kisah la.. hmm..sbb smlm besday aku.....so start dari kul 12 tgh mlm 22hb aku bergayut sakan dgn menalipon kengkawan bermula dari cik fiza,incek basri,incek syed,incek sham,cik puan ida,cik puan afnee,mak n ayah aku,cik puan nisa,incek densha otoko n last skali 12 tgh mlm 23hb ma really2 bff incek zahir....waktu yg selebih/senggang mase makcik aku pon join col kengkawan dia hehehe....

eh! ader name incek densha otoko la...huhu..aku ingat aku da x brani x col dia lagi sejak insiden aku meluahkan perasaan beberapa bulan yg lepas..tapi ntah cane aku ader kekuatan tuk col dia huhu...sib baek la incek densha otoko angkat col aku....makanya aku pon dengan raser malu dan buang tebiat terus jer cakap...

"eh! jap pasal msg tu buang je la erk eheheh..aku x taw la ape kene ngan diri aku yg mengarut x tentu pasal..dah buang tebiat kowt...harap ko padam je la msg yg memalukan aku tu..." hmmm..lebih kurang gitu lah ayat aku...x silap arrr...

pastu dia balas " aku nk simpan msj tu....."
hahaha..aku mls nk sambung aper yg aku balas kat dia dah...hmmm...janji aku x ilang kawan gara2 aku meluahkan perasaan cinta aku pada dia...hmmm okey settle 1 masalah

:AKU DAPAT KAWAN AKU BALIK

ni nak citer pasal incek zahir laks....hahahahahahaha...mmg giler babas mlm tadi mase col ma sweet bff yg sorang nih...bayangkan sepanjang 10 tahun perkenalan kitaorg.aku x pernah tunjukkan sifat giler2 aku depan dia apatah lagi bercakap perkara2 yg x penting lagi mengarut depan dia..tapi tah cane mlm tadi boleh laks aku pekene incek zahir sampai dia ketawa malu2 tahap cipan.

citer mule cani, incek zahir tanya " awak wt per tu?? aku jawab "tengah urut makcik saya..kenapa?awak nak saya urutkan awak ker??(wah soalan berbaur x elok!!!!) okeh dalam ati aku da start cakap "mati la aku, incek zahir mesti nak ceramah pasal aku cakap mende yg bkn2...." tapi serius aku mmg tengah mengurut makcik aku satu badan. tetibe aku dengar incek zahir ketawa x henti2......"awak..awak pandai mengurut ker? boleh ker awak urut saya?.." okeh cara dia cakap masih mcm malu2 siput sambil gelak tapi x sangka laks aku dia boleh balas balik joke aku. fuhhh..sib baek bkn dia nk bagi ceramah.

pastu aku balas balik " urut awak boleh jer,bukan takat urut, cuci rambut,potongkan kuku n korekkan telinga pown boleh....tapi......awak kene jadik suami saya dulu....." hahaha.giler babas..berani aku cakap camtu kat dia...kalo org len dengar mesti ingat aku ni desperet giler nak berlaki atau mungkin ader yg kata.. kawan sendiri pon nk ngorat jadi suami...lantak arrr...aku tgh hepi ni nak kaco incek zahir...pastu incek zahir balas " jadi suami? boleh...x der masalah...kalo awak nak dalam mase 6 bulan kita boleh kawen...tapi x sangka lak saya awak pandai buat semua tu...bahagia la saper bakal suami awak..." dan incek zahir masih ketawa malu2 kucing pastu terus la dia start ceramah pasal hubungan suami isteri....amik ko! aku cakap kat dalam hati..kan dah aku terkene balik....kene dengar ceramah dia lagi ehehehehe....
:INCEK ZAHIR KENEKAN AKU RUPENYER..

FYI da 10 tahun kenal incek zahir,dia baik,berbudi pekerti,hormat org tua,hormat perempuan n yg paling penting bahasanya x pernah kasar. dia ibarat LELAKI MELAYU TERAKHIR yg pernah aku kenal...sayangnya aku ni x pernah ader perasaan cinta pada dia hehehe(mcm perasaan kat incek densha otoko)....tah la mungkin aku raser dia terlalu hampir kepada lelaki yg perfect...so sesaper nak kenal dengan my bff yg hampir perfect ni sile la anto email kat aku yerrrr biar aku jodohkan korang...sungguh dia hensem dan suaranya menggeggar iman org yg mendengar (maaf iman aku masih kuat lagi ahahahaha!!! sbb aku selalu tertido mase sembang dengan dia)

ni ader quote baru yg aku dengar dari kawan2 time besday :

cik puan nisa : "weh...weh...suami aku da balik laaa...tepon aku sat g naaaaa...nnt husben aku bising...."
cik puan ida : " (nama aku) anak aku da bangun la....kejap lagi (nama aku) col ida balik erk...."
cik fiza : "kau ni aku lempang karang.....mana derrrrrrrrrr..."
incek sham : "aku da hitam dok sini...hai..nak ngorat awek aku kene bukak baju la pulak nk tunjuk warne sebenor kulit aku...ehehehehehe..."
incek zahir : "baru saya taw awak nie ader banyak skill2 yea......bagus..bagus..."
incek densha otoko : "nak ajak tapi ko dah hilang....."


errrkk..sambung balik pasal besday...mmm..aku x sambut pown besday aku ari tu sbb aku,adik aku n abang aku menapak dan melepak kat umah ateh aku...lagipon last aku sambut besday mase belajar kt institut _ _ _ taon 2007.pastu da x sambut2 da..alahai sadis kan? kan?

baru perasan adik angkat aku tak telipon pown....haiiii....brapa lama mau merajuk da......

0 Responses so far.

Post a Comment