Pages

LOL..lambat preview parakiss sebab malas hahaha...okeh manga citer nie aku da bace sampai abis n dah tengok anime dia sampai abis gaks n aku rase best jer sbb aku mmg suke sume citer yg ai yazawa wat...tapi ending dia ramai yg x puas ati sbb yukari n george tak happy together forever...tp pada pendapat aku, x semua citer kene happy ending..ala yukari bleh jer cari laki lain dalam hidup dia...dia kan dah populer..tambahan laks george tu bisexsual..whoopsss..tapi dalam manga/anime, sebenarnya aku lebih suka character arashi...nampak kewl jer dgn punk style dier, piercing dier pastu laks dia ske alternative music mcm aku...aku x ske miwako sooo... aku anggap miwako tu musuh aku(wah berani dia kawen dgn arashi!!!!!)

kt bawah nie ader trailer tok live action yg akan dtg..tapi kat japan la...nk tunggu masuk malaysia jgn harap..aku ske gak barisan pelakon dia wlaupon ader yg x suke pada keiko kitagawa (so whatt?? aku rase dia howt jer,kiut laks tu....).antara barisan pelakon dalam parakiss :

Keiko Kitagawa as Yukari Hayasaka (blakon dalam Sailor Moon live action,buzzer beat)
Osamu Mukai as George (aku tak ske dier!!)
Natsuki Katō as Kaori Aso
Aya Ōmasa as Miwako Sakurada
Kento Kaku as Arashi Nagase
Shunji Igarashi as Isabella Yamamoto
Yūsuke Yamamoto as Tokumori Hiroyuki.(ghost boy dalam hana kimi)


hmmm..aku ingat lagu Lonely in Gorgeous" by Tomoko Kawase (Tommy February6/Tommy Heavenly) akan dinyanyikan semula untuk live action nie.. tapi rupanyer awesome YUI akan nyanyikan 2 buah lagu tuk filem nie iaitu HELLO & YOU.... single lagu YUI nie boleh la kita dapatkan pada 1st june 2011 order kat sini okeh : HELLO ~Paradise Kiss~



PARAKISS LIVE ACTION MOVIE


PARAKISS ANIME ENDING

0 Responses so far.

Post a Comment