Pages

Friday, May 6, 2011 at 1:51 AM Posted by Awek Ninja 1 Comment

adik aku bru je abes pratikal kat smk bukit gambir,jumaat lepas....jadik dia ader cuti 3 bulan dok umah sblm posting...mase dia balik ritu...berbondong2 barang dia bawak balik....pelik aku adik yg sorg nih...pegi bawak banyak barang, balik lagi bawak banyak barang....

opppsss...trus je la citer tang aku tanya adik aku :

tgh 1 family dok lepak,aku pon tanya la soalan kt dia... "seronok ker ko jadi chegu?"


"emmm...ok la..aku suke je keje ni" adik aku balas. "budak2 x meragam ker?" aku tnya balik... "x der la sangat yg ader pon degil jee...tapi ko taw x kak? chegu2 sume tanya aku ni da lame ke pratikal? aku jwp arrr aku pratikal 3 bln je..pastu chegu yg tanya tu balas balik "hai pelajar2 awak tu dah mcm semut sy tengok...ni bru awak pratikal 3 bulan, kalu 6 bulan x taw la sy nk ckp..."

aku tanya la adik aku apasal chegu tu ckp camtu. pastu adik aku ckp arrr.. kt mane dia ader mesti ader budak2 yg menempel kt dia.... "hah kakak...ko tengok ni, ni kotak2 dan bungkusan2 ni semua hadiah dari pelajar....ader pelajar yg aku x ajar dia pon dia bg hadiah kt aku".

lorrrr...banyak nyer hadiah adik aku dapat...mcm2 ader kain ela,jam tangan,sapu tangan,kerongsang,pasu,tudung dll.... pastu adik laki aku tanya lak "best la ko kak banyak adiah ko dapat...chegu yg pratikal same ko dpt aper? dia jwp pendek jer "tah x taw".

jadi aku terpikir adik aku seronok jadi chegu sbb dia banyak dapat hadiah ke???hurmm...

kepada chegu2 yg lain "SERONOK KER JADI CHEGU??"



ADIK AKU DAN ANAK2 MURIDNYA

1 Response so far.

  1. hahaha....ikut orang...dan ikut sekolah
    kalau budak2 semua dengar kata best lah...kalau semua degil...pening kepala

Post a Comment