Pages

salam....


huhu..ingat x nak on9 dekat2 ramadhan nie...

tapi tadi tah cammane boleh bengang lak dengan satu resepi kakak ni....(yg aku jumpa on9)

kakak tu cakap dia buat sedap,dan menjadi siap tunjuk gambar ko....

biskut dia cam famous amos ko...

aku pon tadi bosan2 aku buat ler biskut tu,(merujuk resepi kakak tu)

tapi

hampeh...

x sedap....

aku agak kakak tu tipu n x tunjuk resepi yg betul punya...

aku pon g kat blog dia n condem dia....

dia x balas pon...

aku agak dia bajet jer tunjuk kat orang....ntah2 biskut famous amos yg dia beli tu dia tayangkan kat blog dia

nak jadi cerita aku buat la biskut lain lak...(lepas biskut yg x jadi tu)

kali nie aku ikot resepi martha stewart....

ala yg slalu ader kat ntv7 tu kul 10.30 pagi

ikot resepi nk grand gitu

fuh makaih....

sedap dowh...biskut tu

boleh jual

nah...ni yg dikatakan bagi resepi cara betul.....martha stewart x tipooo2...

rase biskut tu mmg sedap...

esok aku nk buat lagi....

tapi biskut martha stewart yg lain la kan....

rahsia nk sedap biskut tu aku cadangkan korang guna coklatr yg mahal (cadbury ke,hershey ke, m&m ke)

baru gempak dan harum semerbak satu taman hehehe....


emmmm....gambar biskut tu?

aku nk upload tapi tenet cam bengong jer jadi esok luse arrr....

tu pon kalu aku rajin nk update blog nih hehehe...

perpon selamat menyambut ramadhan al-mubarak n slamat bertadarus ya(huhuhuhu...x sabar2)

0 Responses so far.

Post a Comment