Pages

crap! aku dah agak da mesti aku bukak balik fb..tu pon sebab hari tu incik densha otoko suruh aku (ye ke?) eh! bukan..dia cakap kalo nk tengok gambar di kat japan pi tengok kt fb....ha....kan aku dah bukak balik fb tu...hampeh betul aku ni....


geram lak aku sbb da terbukak...jadi aku tengok semua member......


makaih..... SEMUA DAH KAWIN LAH!!!!!!!(kawan sekolah agama,sekolah joharian,& kolej)

rupanya AKU SORANG JER YANG BELUM KAWIN ANTARA KAWAN2 YG LAIN HAHAHAHA...

lantak arrrrr...da x der org nk masuk pinang aku kan??kan??

nk buat camner...

dek sebab kerna itu....

aku dah malas nak belek fb lagi

skrg nie aku bukak biler ader notify kt email aku jer hhuhuhuuhu...

okeh entri ni x der makna

terima kasih kerana membaca hehehe.......

nk add aku kt fb? nt aku bg :)

0 Responses so far.

Post a Comment