Pages

beberaper hari lepas aku.....giler2 x leh tdo...

bayangkan aku golek2 kiri kanan pon still x mo tido

last2 ader kredit free tu aku hantar mesej ke 140 org dalam list enset aku hehehe...

mesejnyer berbunyi "oleh kerana aku x boleh tidur maka akumenghantar mesej ini dgn sengaja utk m'buang krdt(free)...sekian "

pada pukul 4 pagi gitu la kowt...

aku ingat semua org da tdo...

last2 aku dapat 30 msg back ke enset aku tulis

-weh akak pi tdo la....sy baru nk lelap mate
-kau mmg x der keje kan?
-kakak...sian ko kan x leh tido
-nad ko x der keje ke...kaco aku ngan husben nie :p
-cari teman la weh
-nadia cepat2 la ko kawen
-nak aku teman ke?

dan sebagainyerrr...........................

ruper2nyer mesej camtu pon boleh mendatangkan masalah.... sampai ader satu kawan aku tu x leh terima aku tulis "aku" dalam mesej tu...

ye la...ader sesetengah org tu aku kene ikot low depa guna bahasa sopan lagi halus mulus....
aku bkn la nak hipo sangat...tapi takat mesej yg send to all x kan la aku nak ikot low gak??
nasib arrrr....member aku tu dah x nak kawan aku lagi...siap remove aku dari friend list dia lagi
x per arr incik syed...aku taw ko golongan terhormat...tapi kalo stakat baru skali aku membahasakan diri aku ini "aku" rasanya x salah...

x per arrrr....cari arrr kawan pompuan lain yg same taraf dgn ko...aku x kisah....

aper pon misi mengaco org nie ader gak pekdah...at least kekawan aku yg sibuk tu mau gak balas msj aku walaupon ader yang balas 3 hari lepas aku hantar mesej tu hehehehe...

sekian..

p/s: ini entri x der makna :P


0 Responses so far.

Post a Comment