Pages

ni adik aku yg kuat makan

seminggu adik aku x der kat umah
seminggu gak aku x masak
seminggu gak aku berlapar

seminggu adik aku tunggu ayah kat spital
dua minggu dah mak n adik pompuan aku x balik2
seminggu dah lepas. makteh kene g check lagi kat spital

semalam makteh datang dia kate "ah kakak da kuwus..."
ske aku dengar hahaha..
ni gara2 seminggu x masak n makan la nie
semalam gak....kawan abang aku belikan roti boy
bkn 1 bkn 2 tapi 6 ko....
ader lg rotiboy sampai skrang

rasenyer tu tok mkn tghari hehehe..

da cukup seminggu
harinie adik aku balik
nampaknyer aku kene masak
x der lagi nak berlapar

minggu depan mak,ayah n adik pompuan aku balik
lagi ler aku suke hehehe
pasal aku cume tolong menolong jer kat dapor
ah x lupa kat ayah tersayang juga
best bile mak ayah ader kat rumah ni
boleh dapat mahligai emas kat syurga ko
taw cane???
ko tengok jer muke mak n ayah
pasti dapat mahligai emas di syurga hehehe...

ah! sudah.... entri ni aku type sbb aku tengah kebosanan~~~~

0 Responses so far.

Post a Comment