Pages

sedang aku tengok kuliah kt tv pagi tadi,abang aku pown balik(keje shift mlm)


"apasal ko nangis?"

"huh??bile mase lak aku nangis?"

aku pown g la pi tengok kt cermin...(x ske tgok cermin)

ya allah mata aku dah macam kene gigit tebuan....patut la aku rase semacam

"hehe aku main book worm dah 3 mlm :p "

"ko ni tambah lagi power cermin tu baru taw!!"

"erk?"

x lama pastu mak aku lak col

"kakak pose hari nie?"

"pose pe?"

"hai pose sunat la....amboi mak ingat anak mak nie alim sangat"

"errrkk...semalam dah pose dah..."

sebabkan dua hal tu aku rase diri aku ni teruk la pulak....yer arrr 1 hal pasal ngadap lappy nie jer..kalo mak aku tengok mesti dia perli... "kalo kakak pi baca quran tu hah mesti dah khatam banyak kali..."

yang 1 hal lagi pulak pasal aku x buat pose sunat....mane x nyer....time mak aku x der ni makan pon macam x makan jadi aku rase macam aku dah pose cumanya x berniat pose sunat jer...kan sia2 je hari2 aku yang berlalu.....

oleh tu aku rase nak rehat jap dari berblogging nih....aku nak simpan lappy ni kt tempat yang aku x leh amik(of coz suh abg aku sorokkan).

salam :)

0 Responses so far.

Post a Comment