Pages

al fatihah...... genap sebulan pemergian arwah.......tapi aku masih lagi rasa dunia xberseri tanpa dirinya....mcm tu gak nisa....setiap kali nisa telefon aku, dia pasti mengingatkan telatah arwah... pada hari arwah meninggal...aku betul2 rasa kosong.....x tahu nak buat apa...sampailah solat subuh...barulah aku sedekahkan yassin.....masa taufik cal pon aku rase macam xpercaya sbb aku baru jer bergurau dengan arwah sehari sebelum dia meninggal....lebih terkejut aku dapat sms dari arwah sendiri yg bgtaw dia sudah meninggal....aku tahu mungkin kakak atau abangnya yang hantar sms tu... aku sedikit terkilan sebab x cakap kat dia yang aku sebenarnya dah lama maafkan dia...betul2 maafkan dia dan berharap perempuan lain dpt membahagiakan dia dgn lebih baik...kalau aku tahu mungkin aku dah cakap sehari sebelum dia meninggal....tapi nk wat camner.....ajal maut ditangan allah s.w.t.... tapi aku pasti...tunang dia lebih menderita...sbb dia dah bercadang nak kawin hujung tahun nie... aku....aku masih lagi hidup dalam memori.......

"kerna kamu sahabat,teman, dan lelaki yg istimewa tiap satunya..sejak kita di bangku sekolah lagi...."

0 Responses so far.

Post a Comment