Pages

aku nie peminat setia YUI YOSHIOKA!! baru-baru nie dia ader lancarkan single terbaru bertajuk IT'S MY LIFE & YOUR HEAVEN pada 26/01/2011..

walaupun aku x abis lagi layan single terbaru dia yg lepas(RAIN & A ROOM), gara2 terlalu minat aku cari gak single baru tue...

DENGAR..DENGAR..DAN DENGAR.... hurmmm aku rase sikit kecewa lah....x taw kenapa.... aku dengar..dengar dan dengar lagi... ok kali ni aku rasa lagu tu terlalu pendek kot?? dengar...dengar dan dengar lagi.... ok kali ni baru aku perasan...lagu ni x masuk dalam jiwa aku lagi...

berbanding single lepas sekali dengar aku dah boleh hafal dan ingat lirik lagu RAIN dan A ROOM... ahhhh...mungkin feel x sampai lagi...

hurm paper pown aku still sayang kat YUI hehehe...tengok pv kat bawah ni bertambah2 comel la YUI kali nie heheheh...


IT'S MY LIFE




YOUR HEAVEN




"menunggu berita baik dan single terbaru dari MIKA NAKASHIMA, agak2 dia dah sembuh ke erk??"

0 Responses so far.

Post a Comment