Pages

HARI NII AKU DA BERJAYA MENUTUP SEMUA AKAUN SOCIAL NETWORKIN' YG PENAH AKU JOIN.....(fb,fs,ms,h5 dsb. kecuali fb tuk geng blogger nih,khas dan bukan tuk bersocial)


huhuhuh...rase gembira lak ..x taw la kenapa..rasa lapang sangat je hati nih....ntah angin apa tah yg aku dapat..tapi rase cam beban dah ilang sket....
yer arrrr....

sebelum nih semua mende aku nk bukak...sampai berjam2 aku dok ngadap lappy nih..

tapi skrg....

aku adap blog ngan mysoju jer ehehehehe...(layan citer korea n japan.)
x memasal aku minat balik kat jang hyuk setelah sekian lama hati aku dicuri oleh lee dong wook,hyun bin dan im ju hwan hahaha....kemain ramai la aktor yg aku minat,tu x masuk lagi actor dari jepun.....lagi banyak list dia ehehehehe..








"td tgok hantu mak limah, kelakar giler dowh, da lama x gelak camni. respek abis kt mamat khalid huhuhuhu...."

2 Responses so far.

  1. hai..baru tgk ke hantu kak limah..ha bagus la tu da terminate semua..hope for permanent..chaiyokkk!

  2. mmm bru tgok smlm..dah taubat x pegi tgv dah..jadi tgok je la kt lappy hihi...4 sure x kan join lagi mana2 social network(permanent 4 ever) (^^,)V

Post a Comment