Pages

Lalalalalalala....

Mak Ayah...SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN-28.......

hari ni seronok sangat...sbb ari nie ulang tahun mak ngan ayah...huhuhu...tapi sayang betul....dah la aku plan sebulan adik beradik..last2 adik aku yang nak bawakkan kek tu..x dapat lak balik ari nie...katanya nak balik besok.....ceee...esok pown esok lerr janji sambut n dier yg beli kek...

mentelah ayah tgh sakit nie..kalu kitorg caring lebih camni mesti dia sukeeeee sangat.....hehehe...aku tengok ayah aku tu da macam budak kecik la pulak...mintak perhatian mak aku jer....wah aku suke...suke sangat kekeke....romantik dalam tak romantik gitu....okeh la tuu...

aku ingat nak buat kek(mcm selalu) tapi sbb mak ngan ayah da ader kat umah nie...x surprise la kan...kan....

hmmm.....pastu aku ingat nak buat chendol... tapi tersalah beli tepung la pulak(jenama tepung tue...)...hmm tu la padah kalu x pi beli sendiri n asyik dok suh org.....hihihi...tapi x perrr.... aku wat laksam dengan tepung yg tersalah beli tu tadi.....sedap sangat...huhuhu 1st time wat laksam dah sedap camtu fuhhh... dah boleh wat menantu hihihih....(eh! terangkat diri sendiri lak...!!)

..saper nak rase laksam made in perak mai la datang umah erk huhuhuhu..... adios!!

"aku wat dunno jer biler mak tanya ingat x hari nie hari ape? kekekeke..sajer jer wat x endah...kunun2 kitaorg x amik berat la.....mak tunggu la erk ...kejutan esok....lalalalala...."

0 Responses so far.

Post a Comment