Pages

Suatu hari miss volet cari la member lama kat dalam facebook. Akhirnya miss violet jumpa la member nie melalui kawan kepada adik kawan member nie...huhu abaikan jer apa yang miss violet cakap melalui sape tu..yang miss violet terkejut sangat setelah jumpa member lama ni sebab dia baru jer lepas kawen, dalam 2 minggu sebelum jumpa dia dalam facebook...
Of course la miss violet bagi mesej ucapkan tahniah...Cuma satu yang hairan nyer adalah suami member nie lain dari apa yang pernah member nie inginkan dulu...sangat lain sehingga miss violet teringin nak taw kenapa dia amik keputusan macam “datuk siti nurhaliza” buat..huhu tetiba jer kaitkan datuk siti erk..x kisah la..
Well..Miss violet pon fikir la satu ayat yang tersirat dan tersurat dalam mesej...berbalas mesej la kitaorang kat dalam facebook tu..akhirnya member nie paham dan tanya miss violet “sebenar ini la u nak tanya kan??kalo u terer cuba teka umur husband i tue berapa?”....then miss violet dengan polite nyer teka la umur yg muda sikit dalam 28 dan keatas...walawei jawapan yg selamat gitu...then dia balas “sebenarnya umur dia 3*, kami kenal masa i jalani pratikal sem 6.... amacam u terkejut x”.
Okey sebenarnye ni la orang kata jodoh.x kira betapa kita mahukan seseorang yang bijak,alim,handsome,muda,kaya,baik, dan aper sekali pon, kalau bukan jodoh kita maka x dapat ler kita lelaki@ perempuan yang kita idamkan...betul tak??
So pada gurl2 yg baca nie jangan terlalu memilih... “pandang dengan mata hati pasti kau temui apa yang dicari.” Tahniah pada yg dah temui pasangan hidup dan yang belum jumpa lagi soulmate teruskan berusaha mencari dengan menjaga maruah diri okey....

“kalau jodoh itu boleh dipetik2 macam petik buah,tentu ramai yang memilih buah yang elok luarannya tanpa mengetahui terdapat ulat didalam”

0 Responses so far.

Post a Comment