Pages

saper densha otoko nih??? adakah nice guy dr citer jepun tu???ala otaku yg yg fall in luv with hermes tuu.......eh! bukan arrr....densha otoko nickname yg aku berikan kepada org yg aku admire atau dengan erti kata lain aku terjatuh cinta padanya secara tiba-tiba.lorrr apakah??
hmm..aku mula2 rasa aku kawan sekerja jer ngan dia..makan sesama,rehat sesama. aku blanja dia,dia blanja aku. balik keje aku tunggu dia,dia tunggu aku. dia marah aku aku x marah dia...hahaha..adakah???

sampai la satu masa.. last day kitaorg kat tempat keje 28.11.2008 tu..dia tanya "kenapa aku asyik ikut cakap ko erk?". aku sebenarnya terkedu bila dia tanya camtu sbb aku mmg x boleh jwp soalan dia dan aku x der jawapan untuk soalan dia..sbb aku rasa dia kene tanya diri dia sendiri..sbb aku bukannya magician mahupun perempuan penggoda yg boleh paksa dia ikut ckp aku...well...pas dah wat dono aku pown round la dgn dia satu pusat beli belah tu..

tp x taw caner ak rasa berat hati lak pada ari tu...seboleh2nyer aku nk hari tu panjang lagi waktunya...biar ktaorg dpt bersama lebih lama lagi..on da way nk balik..aku berdiri dkat dgn dia...tah caner dkt2 nk sampai kl sentral aku terpandang muka dia tepat kt mata...dup..dup..dup..dup...giler hati aku berdebar semacam...rase mata aku cam kene laser....baru la aku percaya apa yg org cakap pasal laser tuh..sbb aku dh terkena sendiri..lol ini ker yg org cakap love at da 1st sight? hehehe..rasanya bkn kowt...maaf aku x arif tentang cinta...

then..ktaorg nek tren...dalam tren tu aku saje ngabiskan kodak n amik gmbar dia..tyme tu ati aku berdebar lagi bila terpandang muka dia... aku terjatuh cinta kew?? huhu..hati aku cepat jer menafikan...itu bkn cinta tp hanya suka..

10.12.2008 aku jumpa dia lagi...yup kali ni sbb nk hantar baju kerja....walhal aku dah antar baju awal2 dah.. tapi sbbkn aku pernah berjanji nk belikan baju tuk dia makanya aku dtg temankan dia sekali n bagi bju yg dah aku beli tu...aku agak dia x rela sgt kot nk antar baju hari tu hahaha....(firasatku saje)...well2 perasaan aku yg kali terakhir ari tu dah x der lagi jadi aku rasa aku x jatuh cinta dgn dia tapi cuma suka sbg seorg kawan jer...lepas antar outfit ktaorg buat perkara biasa yg mcm slalu ktaorg wat....makan ,jalan,solat dan trus balikk...yup trus balik...x der lagi rasa sayu kt hati aku nih bila berpisah dgn dia....

ada masa aku call,msg,pvt msg and write kt wall dia...tapi x der la kerap pown....boleh dibilang kata org...

TAPIIIIIIII......

satu hari dia muncul dalam mimpi aku..... yup dalam mimpi yg bersih okeh!! mula2 aku wat x taw jer tapi makin hari makin kerap pulak mimpi jumpa dgn dia...dari mimpi, ke dunia realiti lak....aku asyik teringat2 kt dia..time makan,time masak,time main game x kira la...time apa pon. rasa rindu yg teramat lah sangat...perlu ker aku hapuskan perasaan nie??...yup!! aku cuba hapuskan dgn cuba berpura2 menjadi org yg dikecewakan...tengok sumer citer pasal putus cinta dan sewaktu dengannya...pastu aku write kat wall fb aku...(cara aku memang sungguh pelik huhuhuhu...)

hasilnya???...

x berjaya langsung..malahan makin kerap rindu kt dia..lantas aku biarkan saja perasaan ini...sbb perasaan ini buat aku bahagia...yup sangat bahagia.. dan aku harap kalau dia sudah ada org yg dia cintai..dia akan bahagia sepertimana aku rasa bahagia mencintai dia dalam diam.. sbb aku tahu dia x mungkin jatuh cinta dengan perempuan seperti aku...dan aku x mahu dia salah anggap tentang diri aku atau dah x nak berkawan dgn aku...aku mahu dicintai,mahu mencintai tapi dia mungkin bukan untukku kerna dia tak pernah menyintai aku....dalam doaku namanya sentiasa kutitip moga sentiasa bahagia dan berjaya didunia mahupun diakhirat...

disini aku mahu petik kata2 dari Fakhrul Anour Abdullah (pelukis komik Art Square Creation Sdn Bhd) yg dpt menggambarkan diri aku menjadi lebih baik kerna mencintai densha otoko, kata ayour : "apa ertinya jatuh cinta? Bila cinta itu mampu mengubah seseorang menjadi lebih baik daripada sebelumnya tanpa perlu menerima jawapan pasti, itulah cinta. Kenapa? Kau tak tahu ke?Oh ya lupa lak nak beritahu, jika cinta itu mampu membuatkan seseorang itu lebih berani tanpa perlu menerima jawapan pasti... itulah cinta sejati. Faham?"

DENSHA OTOKO.....mahu saja aku katakan padamu "izinkan aku menyintaimu walau kau x menyintaiku...."


"maaf...cinta aku datang secara tiba-tiba.."

0 Responses so far.

Post a Comment