Pages

hurm...lama tul x berblogging nih...taw2 da masuk new year dah.....

sambut ker??

x der makna ea....aku da sambut mase 1 muharram ari tu..lagi best n lagi meriah hehehehe....siap buat kuih lagi..

hmm..biler pk2 balik..banyak lagi impian aku x tercapai...nk list pon dah malas dah...tp agak2 new year ni dapat la aku sambung balik impian2 yg x tercapai tu..adeh...

uit baru perasan... aku da x guna panggilan miss violet@awek ninja lagi...huhu da rase malas lak nk type name panjang2 nih...lagipon rasenyer aku nk jadikan blog nih lebih personal ("hahaha... nk personal tulis diary la...") kate member sblh aku!! Hmmm..tah x taw nk ckp cane..("ala.. ckp jer ko dh tak nk pi blogwalkin' and tak nk naikkkan ranting nuff lagi....senang citer!!") hampeh tul member aku nih...menyibuk jer...

rasenyer aku dah terlalu sibuk dgn urusan di dunia realiti dari dunia alam maya nih...tahun lepas jer pon blog nih dah bersarang lagi berkulat!! agak2 dah x der blogger lain yg singgah dah...hmm x per lah..aku tak kisah...ada baiknyer begitu..bak quote seorg bijak bistari "menulis untuk diri sendiri adalah lebih baik daripada menulis untuk org baca" (luper lak nama pujangga nih...) hampeh!!

huhu....nk tulis la plak list impian tuk taun nih...(^^,)

list tahun nie :

1. mahu khatam Quran 2 kali
2. kerja,kerja,kerja,kerja dan cari kerja
3. beli mp3 baru
4. beli book reader
5. jadi anak,kakak,adik,sahabat,kekasih dan manusia yg lebih baik dari tahun lepas..(huhuhu...kene azam kuat nih)

huhu..sikit jer impian taun nih pasal impian taun lepas bnyk g yg x tercapai, jadi kene beragak la kalo nk tunaikan impian pown... kalo aku tulis impian nk kawen rase x logik pulak, pasal aku x der kekasih hati...walaupon mak aku dah bising2 suruh aku cari teman...sori la mak anak mak nih x der org yg nk pown...dia jer yg minat org dalam diam2 adeh!!

waa da malas nk tulis...

adiu~~

"saper nk kawen ngan aku??"

0 Responses so far.

Post a Comment