Pages

Duh! tajuk ni kalo orang tak baca isi kandungannya pasti akan disalah ertikan.. well..well..this is da story about anak gadis zaman sekarang..

GADIS 1
Dis gurl satu bilik dengan miss violet..tiap minggu kalau outing atau balik kampung, lepas balik jer dia mesti cerita yang dia buat ‘projek’ dengan teman leleki dia. Mmg selalu la ada love bite kat merata badan gurl ni. Yang miss violet tak tahan tu,dia g cerita kat semua kawan-kawan dia dia buat projek tu, kat mana,macam mana,bila, semua dia nak hebahkan pada semua orang kat dalam bilik tu..biler ader yang tegur katanya.itulah nikmat kehidupan dan orang lain jangan nak menyibuk hal dia, Sah! gurl nie kurang didikkan pada pandangan miss violet. Lagi satu, allah dah tutup kan segala keaiban yang dia buat tapi dia cerita kat orang dengan rasa bangga. I don’t know whut kinda girl la yang boleh fikir untuk hebohkan keaiban diri sendiri, “adakah perasaan malu dah makin hilang pada anak remaja zaman kini?”

GADIS 2
This 2 gurl satu rumah dengan miss violet. Tiap malam pasti keluar rumah dengan sugar daddy..bayangkan masa tu umur kami hanya 18 tahun. Bagi miss violet umur 18 bukan bererti kita bebas buat sesuka hati tapi time ni la jiwa kita kene dipenuhi dengan pengisian yang benar. Bukan berparti,berpesta atau berpeleseran tak tentu pasal. Ada yang tak suka miss violet dan panggil miss violet ustazah.well terima kasih...asalkan tak dipanggil pela*** macam 2 gurl tadi. Bukan takat jadi escort sugar daddy tadi tapi diorng bagi servis s** lagi pada laki2 yang dah boleh dipanggil atuk @ bapa tu. Itu belum lagi amik mende –mende terlarang. Seronok sangatkah melakukan maksiat? X der rasa takut dan gentar ke kat dalam hati? Sampai bila nak jadi macam tu, dipergunakan macam sehelai kain buruk semata2 untuk dapat wang saku dan keseronokkan. “adakah anak gadis zaman sekarang sudah tiada harga diri?”

GADIS 3
Sekali pandang rasa gurl ini baik dan innocent. Miss violet tak berapa kenal pun gurl ini,tetapi budak sekelas gurl ini sering mengadu kalo dia datang ke kelas pon tangannya sentiasa dibawah melakukan o****. Miss violet sendiri tak percaya sehinngalah miss violet terlihat sendiri perlakuannya di dalam rumah ketika dia sedang berbaring. Terang-teranga tanpa segan silu gurl ini melakukan o**** tanpa memperdulikan orang sekeliling sehinggalah diri nya sendiri tersedar dirinya diperhatikan. Setelah miss violet siasat dan bertanyakan hal sebenar, akhirnya dia mengaku mengenali seorang lelaki yang sering mengajak dia melakukan s*** dan lelaki tersebut ingin bertanggujawab dan menyayanginya.walhal bagi miss violet lelaki tu nak amik kesempatan jer atas kelemahan dan kekurangan gadis tersebut.akhirnya gurl ini mengandung dan lelaki tu lari entah kemana..sedih kan bila kita ditipu dengan ungkapan manis bak madu...pastu bila dah dapat madu dari gadis tu senang-senang je kene tinggal..”adakah gadis kini mudah terpedaya dengan pujuk rayu dan janji palsu?”
Kalo nak cerita lagi memang banyak gadis yang sudah hilang dara,hilang malu,hilang pertimbangan di sekitar hidup miss violet. Yang ada nie pun untuk pengajaran dan dan miss violet harap sangat gadis-gadis kat luar tu buat pertimbangan sewajar-wajarnya sebelum membuat keputusan. Tinggikan sikit maruah dan martabat diri, jangan mudah serah diri semata-mata nak tambat hati lelaki atau nak tambat harta mende lelaki tu. Anggap je laki yang suka amik kesempatan tu macam sampah dan jangan menilai lelaki dari luaran ok! Tgok dalaman dia....adios..

“ harga diri itu ibarat masa yang tiada nilai gantinya”

0 Responses so far.

Post a Comment