Pages

hmmm....lama x jenguk blog ni....rasa cm dah bersawang...bila baca balik semua..buat aku tergelak je hahaha....tetiba rasa cm nk luahkan perasaan la pulak..

aku nk kawin....aku teringin nk ada teman hidup..ntah la semenjak dua menjak umur dah meningkat 31tahun ni asyik pikir pasal nk kawin je...aku teringin dicintai,aku teringin mencintai...nk taw jugak mcm mana rasa berkeluarga,nk taw juga macamana ada teman hidup..... TAPI aku buat bodoh je,buat x tahu,buat mcm x de pape..... KENAPA??

sbb aku x de calon
sbb seumur hidup aku x pernah bercinta
sbb aku x cantik
sbb aku x pandai
sbb aku x de kerjaya yg bagus
sbb aku je yg slalu jatuh cinta pada org dlm diam

jd mcm mana aku nk kawin??

berdoa? dah,mungkin belum sampai waktunya..

memilih? x mungkin sbb x de pon yg dtg dekat...baru aku nk dekat semua dah lari.....sedih....

sabar? ye sabar je lah simpan je la semua dlm hati....

hahaha....mungkin jugak semua ni terjadi sbb adik aku dh kawin,abg aku pulak nk kawin pulak hujung tahun ni.... kan best boleh join kenduri abg aku skali......jimat belanja hahaha....

emmm k la simpan je la hajat nk kawin dalam hati......semoga satu hari nnt ada yg sudi melamar diri ini....

0 Responses so far.

Post a Comment