Pages

sedang aku check2 inbox td... ader satu email dari seorang member laki yg dah lama x contact aku....


aku pon pe g bukak arrr....kat dalam email dia tu tulis hai jer ngan satu link...

aku nk taw la kan.... pebende la link yg dia bg tu....

tekan...tekan....

tetibe terbukak satu forum untuk lelaki(ait aku da mule pelik!!!)

kejadahnya la diorang nie buat forum ********* macam ni?????!!!!

apakah???

kawan aku ni dah x betul atau dia sudah salah send????

taw x ,forum diorang ni mmg langsung x der moral...dah la x der moral siap ader moto lg...
"sharing is caring"

kepala otak korang.....

diorang siap anggap perempuan ni macam kenderaan dan boleh dikongsi dan diguna pakai.....

apakah kawan aku ni join diorg gak???!!!

aku mule konpius

nk tanya member takut dia malu....pastu baru aku prasan...yg dia mmg hantar ke semua kwn lelaki dia....mungkin dia tertype email aku...

eh!! ngerinyer........kawan aku tu x teruna lagi.......

lagi ngeri biler forumer kat situ siap cakap awek2 sekitar bandar utama kt negara ni dah habis diaorang kerjakan.....

keje gila ni.......!!!!

mengucap panjang aku......

kelab nie diorang buat secara senyap katanya takut nnt kene ban katanya..

ha...tengok ni brape ramai yg ader dalam kelab lelaki x bermoral tu..:




agak2 berapa lagi teruna yang tinggal kat negara kita nie???

4 Responses so far.

  1. erkkkk
    aku masih teruna
    hahahah
    kelab apakah ini?
    adoiyai

  2. nama kelab x leh gtaw nnt ramai yg search hehehe.....

  3. Nasib baik aku takmo kawen... naya je kang kalo dpt lelaki yg tak teruna lagi, hahaha...

  4. tu pasal..de 4 ribu ++ tu yg x teruna n sangap..ewwwww.. da fobia la plak dgn lelaki ni..

Post a Comment