Pages

Salam...whut about trust huh??? Macam x der tajuk lain jer nak citer..ooo...yeah memang x der. Miss violet adalah adalah seorang yang tak percayakan sesiapa pun 100%.
Eh,nape gitu?
Well....it’s just my atitude lorr...no matter what you say..that’s what i am.

If, miss violet have a problem pada sape mis violet nak refer@ percaya untuk ceritakan semua masalah tu? Hm..actually, miss violet ada weird teknik for this solution..1st miss violet akan call sorang member n tell them my prob..........
Eh, kata x percaya sesiapa tapi call member gak??
Ok, camni..mmg le call member tapi cerita prob yang fake, not 100% da real prob..
faham?
Dalam citer tu 5% jer citer yang betul. Then i start call member yang lain dan buat perkara yang sama with a different story but da same prob ...

You’re lying!!
Wow berat tuduhan tu!! Miss violet x rasa camtu pon. I’m doin’ dat bcoz tak nak rasa terbeban dengan masalah yang menimpa sambil tu keep da problem still as a secret.
Secret ke kalo dah 5% cerita kat orang?
95% secret kot, hahaha...x kisah la orang nak kata apa pun janji member2 miss violet percaya tiap masalah yang miss violet citer dan sedikit beban dah hilang.

Hmm..bkn aper..kekadang bile kepala kita penuh dengan masalah tentu la kita cari seseorang tuk dengar masalah kita tu kan?masalah nyer bile kita dah citer tu(kalo citer 100%) mesti ader yang x simpan citer kita tu.malahan tersebar-sebar jauh sampai kawan2 lain pon taw cerita kita tu.
Kan ke x best???
Dat why i don’t belive ‘PEOPLE’ 100%...
Abis kalo x cayer kat orang nak percaya sape lagi??

ALLAH S.W.T kan ada? So cerita la semua masalah pada allah,kerna allah sentiasa mendengar rintihan dan masalah hamba2 Nya..
Hey aper pon, we still need people around us rite??
Cuma janganlah percaya kat orang tu 100%.... at least letak la 50%, sbb kalo letak kepercayaan 100% nescaya bila satu hari nanti diorang stab ur back...barula korang akan rasa menyesal x sudah....

“ mempercayai seseorang sepenuhnya bakal diikuti dengan pengkhianatan”

2 Responses so far.

  1. setuju....xmau pecaya dengan org sgt...1 lg bila kita buat baik pn org kianati kita..uhuh

  2. betul sangat tu....lebih banyak yang mengkhianat biler dah percaya 100%

Post a Comment