Pages



saper yg x penah shopping on9??sila angkat tangan!!

aku rase skrg nie makin ramai yg suke shopping on9...sbb lebih murah,jimat kos n boleh tgok n belek sepuas ati kat tenet...tapi shopping on9 nie ader gak probnyer..mcm adik aku yg baru terkene pagi tadi....

punyalah dia xcited sbb barang yang dia pesan tu sampai pagi tadi guna perkhidmatan pos laju gitu..skali biler dia bukak n tgok barang dia tu......!! alahai nak menangis aku tengok....buruknyer baju tueeeee........sorry 2 say lah yer....dah macam orang miskin aku tengok adik aku pakai baju tu,pastu mak aku cakap pulak "dah rupa macam kain buruk mak tengok" parah betul....

aku betul2 x puas hati...selama aku shopping on9 aku x der la penah dapat barang yang teruk mcm tu,semuanya tip top...

aku tanya kat adik aku kat laman web mana yg dia beli.... aku pon bukak la laman web tu(tgok barang2 kat situ macam la limited edition...)..aku tengok arr terma n syarat ea..pastu aku click kat penghantaran dan pemulangan, cisss...hampeh giler.... pasal penghantaran ader arrr...yg pemulangan tu dia x tulis paper pown....okeh kali nie aku marah la kat adik aku pasal dia x tgok bebetul kat laman web tu.....tapi aku still x puas hati....

aku pown antar email kat org tue.... aku tulis "apsal warna dia lusuh n cam buruk jer...pastu aku mintak arr nk tukar x pown pulangkan duit balik kan..kan...

pastu jap td aku dpt email dr admin laman web tu.... tau x dia tulis aper??? "baju tu mmg kaler mcm tu...kami da "fotoshop" sket".....kalau nk tukar bleh arr tp kos awak tanggung sendiri okeh...."...

duh!!! apasal la ko pi photoshop gambo tu....kalu baju tu kaler dia buruk tunjukkan jer la keburukkan baju tu...kt web lain aku beli mcm ner aku tengok camtu gak la aku dapat....admin dorg tu pulak kemain ramah mesra dgn aku nie. ini x hampeh giler...

pastu aku bebel lg kat adik aku....lain kali jgn beli n jangan tengok lagi jenama baju tu....(jenama bju tu bnyk dijual oleh blogger2 laen tp adik aku bli kt main web dia..)ader baiknya dia beli kat tempat yg aku slaloo beli tuh...lagi cantik,lagi menarik lagi murah,lagi da bomb....n kalu x puas hati pon bole return balik n ader money back geren-T lagi....

*pengajarannya : adik aku dah taw n lebih pandai nak beli on9 pas nie...

tu la nk shopping on9 x tanya aku nie....yg dia pandai lagi hebat...shopping kat pusat beli belah....nak runtuh dah almari penuh ngan baju,tudung,beg n kasut dia jer...alahaiii.....

at 9:53 AM Posted by Awek Ninja 0 Comments


Some say boring some say just okey....emm tp bagi aku kira okeh la tu..memula lagu ni cam fresh (ley wat ringtone enset...) tp biler dengar banyak kali aku terkesan dan tercampurkan dengan lagu it's all right + never say die + it's my life + my generation kot...



【CD】
01. HELLO ~Paradise Kiss~
02. YOU
03. It's My Life ~YUI Acoustic Version~
04. HELLO ~Paradise Kiss~ (Instrumental)

【DVD】
01. It's My Life PV

at 9:20 AM Posted by Awek Ninja 0 Comments



akhirnya mika nakashima kembali mengeluarkan single....giler babas..da lama aku tunggu sejak dia dapat sakit patulous Eustachian tubes kt dua belah telinga dia akhir taun lepas...huhu...beri xcited aku dibuatnyer.... 1st tyme dgar lagu nie raser cam ader masuk unsur2 muzik korea pown ader cam lagu misty-goodbye...tp paper pon mika still da best!!!!!

DEAR